Esti aici
Acasa > Curiozitati > Adevărul nespus despre sushi. Toți cei care îl consumă poate trebuie să știe ce conține

Adevărul nespus despre sushi. Toți cei care îl consumă poate trebuie să știe ce conține

Sushi este un preparat tradițional japonez, apreciat de întreaga populație. De aceea, această delicatesă exotică este prezentă în toate mall-urile din România. Majoritatea oamenilor o consumă cu încredere, însă puține persoane știu ce ingrediente conține sushi-ul sau câte calorii are un singur rulou cu pește crud.

Oamenii mereu au fost interesați de noutate, în special de obiectele și produsele alimentare exotice. De aceea, sushi-ul a devenit rapid un preparat exotic apreciat de întreaga populație. În plus, culorile legumelor și peștelui, aspectul rulourilor din orez și prezentarea totală din farfurie, transformă sushi-ul într-o adevărată vedetă a rețelelor de socializare.

Orice persoană a fotografiat măcar o dată platoul de sushi de la restaurantul japonez. Deși nimeni nu ar refuza o porție din acest preparat tradițional japonez, puțini oameni știu exact ce conține sau câte calorii are un singur rulou cu pește crud.

Fără condimente în sushi

Lipsa condimentelor este o caracteristică specifică acestui preparat tradițional japonez. Astfel că sarea, piperul sau alte mirodenii lipsesc din sushi. Japonezii refuză să abuzeze de condimente deoarece consideră că gustul real al peștelui sau aroma orezului nu vor va mai fi simțite. Gustul picant sau acrișor apare în bucătăria japoneză sub formă de sosuri, precum wasabi sau ghimbir marinat.

Câte calorii sunt în sushi

Dacă vrei să mănânci sushi, dar nu știi cum îți va afecta silueta de clepsidră sau abdomenul plat, stai liniștit/ă. Ți-am pregătit o listă cu numărul de calorii pe care le au rulourile cu pește crud.

– sushi cu somon: 128 kcal (proteine 6-9 g, grăsimi – 3 g și carbohidrați – 15-19 g);

– sushi cu castravete: 90 kcal (proteine – aproape 2 g, grăsimi – 0,7 g și carbohidrați – 19 g);

– sushi cu anghilă: între 173 și 204 kcal (proteine – pînă la 7 g, grăsimi – 8-13 g, carbohidrați – pînă la 19 g);

– sushi vegetarian: 133 kcal (proteine 3 g, grăsimi – 1 g și, respectiv, carbohidrați – 35 g);

– sushi la cuptor: 216 kcal (proteine – 8 g, grăsimi – 5 g, carbohidrați – 26 g).

Dacă vrei să mănânci sushi, fără să prinzi forma unui glob de brad până la petrecerea de Revelion, atunci ai grijă la umplutura rolurilor din orez. Recomandăm să alegi mereu sushi-ul cu legume. Reține că sushi-ul se digeră ușor, așa că este ideal dacă ești la dietă. În spus, umplutura de legume și pește oferă sațietate pentru o perioadă de timp între patru și șase ore.

Lasă un răspuns

Top