Esti aici
Acasa > Curiozitati > Facebook vine cu vești bune pentru companii. Ce vor putea face de acum pe profilul de business

Facebook vine cu vești bune pentru companii. Ce vor putea face de acum pe profilul de business

Vești excelente pentru companiile care au o pagină de business. Facebook vine în ajutorul acestora și le oferă tot ceea ce au nevoie într-un singur loc. Ce vor putea face de acum companiile?

Mai exact, Facebook urmează să aducă într-un singur loc numit Business Suite, funcţiile de gestionare ale paginilor şi profilurilor de business din cadrul produselor sale. De aici, companiile îşi vor putea gestiona, eventual, postările din cadrul tuturor produselor deţinute de compania americană, notează news. ro.

Noua soluţie, numită Facebook Business Suite, va fi extrem de folositoare pentru marile companii.

Ea oferă acces acestora la elemente cheie ale paginilor şi profilurilor pe care acestea le deţin în cadrul reţelelor Facebook şi Instagram, dar şi pentru aplicaţia de chat Messenger.

Este foarte posibil ca în această schemă să fie adăugat şi WhatsApp, însă Facebook va face cu grijă acest pas, având în vedere ce reacţii a atras tentativa anterioară de accesare a datelor personale ale utilizatorilor, în special în Europa.

Noua soluţie este disponibilă la adresa business.facebook.com şi le va cere companiilor, în primul rând, să facă legătură între conturile de Instagram şi Facebook.

Ulterior, va fi lansată şi o aplicaţie mobilă pentru iOS şi Android.

Ce vor putea face utilizatorii Decizia luată de Facebook va ușura cu mult treaba companiilor. În cadrul Business Suite, administratorii vor vedea notificările, mesajele primite, comentariile şi restul activităţii din cadrul acelor produse în care deţin pagini respectiv profiluri.

Tot aici, se pot configura răspunsuri generice, pe care să le folosească rapid în cazul anumitor mesaje şi comentarii.

De asemenea, nu lipsesc nici opţiunile privind crearea şi programarea postărilor sau funcţiile de analytics, care furnizează informaţii privind elemente cheie de performanţă, precum reach-ul şi engagement-ul.

Facebook spune că, în contextul pandemiei, şi-a concentrat atenţia pe facilităţi care să ajute companiile mici şi mijlocii.

Ulterior, vor fi adăugate şi funcţii gândite pentru companiile mari.

Sursa: news.ro.

Lasă un răspuns

Top