Esti aici
Acasa > Curiozitati > Cele 7 motive principale pentru care angajaţii buni aleg să demisioneze

Cele 7 motive principale pentru care angajaţii buni aleg să demisioneze

Iată de ce angajaţii buni aleg să demisioneze © Shutterstock / Copyright: Nattakorn_Maneerat

Un salariu atractiv poate fi un motiv suficient de bun ca un angajat priceput să rămână într-o firmă, însă insuficient de puternic pentru a-l păstra pe termen lung. Multe firme își pierd angajații de top din cauza unui management defectuos, a neatenției generale sau chiar din cauza unor direcții care nu se potrivesc cu ambițiile angajaților.

Cele 7 motive principale pentru care angajații buni aleg să demisioneze:

1. Gestionarea slabă a resurselor umane

Atunci când vorbim despre gestionarea resurselor umane, vorbim despre incapacitatea conducerii firmei de a înțelege care sunt nevoile actualilor angajați, care sunt departamentele unde volumul este mare mare pentru numărul angajaților disponibili și delegarea greșita a atribuțiilor printre angajați. Pentru a evita astfel de probleme, firmele pot apela în acest caz la servicii de HR externalizate, care pot rezolva provocările salarizării și gestionării personalului.

2. Lipsa de motivație

Motivația unui angajat poate fi setată prin mai multe feluri. În primul rând, prin bonusuri de performanță, apoi prin proiecte ambițioase din care simte că are de beneficiat în carieră și poate învăța, dar și prin capacitatea managementului de a menține entuziasmul la nivel de grup în firmă.

3. Colectivul

Și pentru că vorbim despre grup, vorbim despre colegii de muncă. Un studiu publicat de compania de cercetare americană Gallup arată că unul din cele 12 motive pentru care un angajat se declară fericit la locul de muncă este legat de relațiile de prietenie pe care le poate forma cu colegii.

4. Calitățile lor nu sunt folosite la adevărata valoare

Un angajat implicat și talentat nu va dori să lucreze foarte mult timp pentru o firmă care nu îi folosește toate calitățile la capacitatea lor maximă. Aceasta este una dintre marile greșeli pe care un business le poate face în raport cu evaluarea periodică a propriilor angajați.

5. Simt că nu contribuie în companie

Rolul unui manager este să îi ajute pe angajați nu numai să se integreze mai ușor la locul de muncă, dar să își înțeleagă foarte precis rolul lor în companie și modul în care efortul pe care îl depun în fiecare zi se va răsfrânge asupra rezultatelor generale ale businessului.

6. Instabilitatea financiară

Pare un motiv firesc pentru care un angajat ar pleca dintr-o firmă, de aceea se află și atât de jos în acest top. Asta nu înseamnă că el nu reprezintă o grijă uriașă pe care angajații o au față de viitorul lor. Instabilitatea financiară se traduce prin salarii întârziate, eliminarea bonusurilor, restructurarea și zdruncinarea încrederii față de angajator.

7. Cultura locului

Comunicarea față de angajați, implicarea în campanii de CSR, beneficiile și transparența sunt câteva dintre calitățile care pot forma o cultură importantă în orice firmă. Dacă aceasta lipsește cu desăvârșire, nici angajații nu se vor mai simți foarte legați de locul de muncă și vor simți că pot pleca foarte ușor.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: Nattakorn_Maneerat

Lasă un răspuns

Web Development, Web Application, E-commerce Website, Android apps, Web Design, And Much more.

Details

Top